Ügyfélszolgálati és kapcsolattartási információk 

A Cafay ügyfélszolgálati csapata örömmel segít Önnek 

Célunk, hogy megkönnyítsük és izgalmassá tegyünk minden kávékapszulát, kávébabot és egyéb hasonló terméket fogyasztó vásárlónk életét. Ezért kiemelten fontos számunkra a weboldalunk könnyű használhatósága a megrendelések során, valamint az, hogy kérdés esetén felvehesse a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.   

Tudjuk, hogy e-maileket írni vagy az ügyfélszolgálatnak telefonálni néha kellemetlen lehet. Kérjük, tekintse meg alább a gyakori kérdésekre adott válaszainkat, és amennyiben továbbra is kérdése van vagy további információkra van szüksége, vegye fel velünk a kapcsolatot!    

 

Mennyibe kerül a szállítás? 

Minden 22 700 Ft-nál nagyobb összegű megrendelés esetén ingyenes DHL-szállítást kínálunk. Egyéb esetben a házhozszállítás díja 999 Ft.  

Az apró csomagok kiszállítása pazarlás. Ezért ha 11 500 Ft-nál kisebb értékben rendel tőlünk, 1 999 Ft-os szállítási díjat számítunk fel. Reméljük, hogy a vásárlásai összevonásával segít nekünk elkerülni a felesleges, pazarló szállításokat. 

 

Szeretném módosítani vagy törölni a megrendelésemet

Sajnos nincs lehetőség egy megrendelés módosítására, azonban lehetősége van a megrendelése törlésére, majd egy új leadására. Minden olyan rendelés egyszerűen törölhető, amelyet még nem csomagoltunk össze. Lépjen be az ügyfélfiókjába, kattintson a „Rendelés törlése” gombra a megrendelés részleteiben, majd erősítse meg a döntését! 

 

Mikor kapom meg a csomagomat?    

Akár 6–8 munkanapot is igénybe vehet, míg megrendelése a dániai raktárunkból megérkezik az Ön magyarországi címére.  

 

Hogyan tudom nyomon követni a csomagomat?  

A csomag becsomagolását követően egy a nyomon követési hivatkozást tartalmazó e-mailt kap tőlünk.  

A megrendeléseket saját teherautóinkkal szállítjuk ki Magyarországra egyenesen Dániából. A megrendelések a DHL oldalán követhetők nyomon, miután a szállítmányozó Magyarországon beolvasta azokat. Ha a csomag még nem érte el a szállítmányozót, biztos lehet benne, hogy csomagja úton van, annak ellenére, hogy a nyomon követési hivatkozás megtekintésekor ezek a frissítések nem láthatók. 

 

Mit tegyek, ha letelt a 8 munkanap, de még nem kaptam meg a csomagomat?  

Néha előfordulhatnak kisebb késések. Nagyon ritka esetekben (10 000 csomagból kevesebb mint 1 esetén) a szállítás során problémák léphetnek fel. Ha a kiszállítás eredeti időpontját követő 6 munkanapon belül még mindig nem kapta meg a csomagját, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy kivizsgálhassuk az ügyet és Ön biztosan megkaphassa a megrendelését.  

 

Nem kaptam meg a megrendelésem visszaigazolására szolgáló üzenetet. Segítenének nekem?  

Szeretnénk megbizonyosodni arról, hogy Ön minden a megrendeléséhez kapcsolódó információval tisztában van. Ha a megrendelése visszaigazolására szolgáló e-mailt a kéretlen üzenetek mappájában sem találja, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy biztosan megkaphassa azt.    

 

Mit tegyek, ha törött vagy hibás terméket kaptam?  

Ha törött vagy hibás terméket kapott, kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt, hogy a lehető leggyorsabban segíthessünk Önnek. A legtöbb ilyen esetben egy új terméket küldünk majd Önnek, vagy azonnal visszatérítjük a vásárlása árát.  

Kérjük, ne feledje el megadni a megrendelés számát, és amennyiben lehetséges, készítsen néhány fényképet a törött termékekről (amelyeken a termék gyártási száma és lejárati időpontja vagy a gép sorozatszáma is látható), hogy reklamációját a szállítók felé is továbbíthassuk.  

 

Meggondoltam magam a vásárlásomat illetően. Hogyan küldhetem vissza a termékeket?  

Ismerjük az érzést, amikor az ember meggondolja magát egy vásárlással kapcsolatban, és tiszteletben tartjuk, hogy ez vásárlóinkkal is megeshet. Ha meggondolta magát egy megrendeléssel vagy egy termékkel kapcsolatban, kérjük, olvassa el visszaküldési irányelveinket a felhasznaloi-feltetelek.

 

 

 

Azért vagyunk, hogy segítsünk!

Írjon nekünk 

Hívjon minket  

12455103
Hétfőtől csütörtökig, 9:00 - 16:00-ig
Péntek, 9:00 - 14:00-ig